A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Významné projekty Olomouckého kraje

Rok 2016

V roce 2016 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 261.000,- Kč na akci "Výměna oken v MŠ Rakov".

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2017

V roce 2017 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje z dotačního programu podpory kultury v Olomouckém kraji 2017 ve výši 30.000,-Kč na akci:

"Sjezd rodáků a přátel obce Rakov 2017."

V roce 2017 byla ještě poskytnuta individuální dotace na výstavbu požární zbrojnice v obci Rakov od Olomouckého kraje ve výši 163 000,- Kč.

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2018

V roce 2018 byla poskytnuta neinvestiční dotace z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zajištění akceschopnosti
jednotek sboru dobrovolných hasičů obcí Olomouckého kraje ve výši 35 000,- Kč na " opravu požárního automobilu FORD TRANSIT 350M".

V roce 2018 byla poskytnuta dotace ve výši 332 598,-Kč z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zlepšení kvality života venkovských oblasí, zvýšení atraktivity a dostupnosti území obcí se sídlem v Olomouckém kraji ve veřejném zájmu a v souladu s cíli Olomouckého kraje. Dotace je určena na akci" Oprava střechy a zpevněných ploch zázemí výletiště v obci Rakov".

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Náhradní doba pojištění - doba evidence u úřadu práce

3. Pojmenování (název) životní situace

Náhradní doba pojištění - doba evidence u úřadu práce

4. Základní informace k životní situaci

Při splnění podmínky jednoho roku pojištění je náhradní dobou pojištění období vedení v evidenci úřadu práce jako uchazeče o zaměstnání po dobu, po kterou je vyplácena podpora v nezaměstnanosti nebo podpora při rekvalifikaci. Dále pak v rozsahu nejvýše tří let též po dobu, po kterou se podpora nevyplácí s tím, že v období před dosažením 55 let věku se tato doba započítává nejvýše v rozsahu jednoho roku. Tato doba tří let (jednoho roku) se zjišťuje zpětně ode dne vzniku nároku na důchod.

Od 1.1.2014 se za dobu, po kterou náleží podpora v nezaměstnanosti, považuje též doba, po kterou se podpora v nezaměstnanosti neposkytuje z důvodu, že osobě vedené v evidenci uchazečů o zaměstnání přísluší odstupné, odbytné nebo odchodné.

Podmínkou pro to, aby se tato doba získaná po 31.12.2011 hodnotila jako náhradní doba pojištění, je, že pojištěnec po dobu trvání této účasti byl v České republice účasten důchodového pojištění z jiného důvodu, nemocenského pojištění nebo zdravotního pojištění anebo, bydlel-li v České republice, jako poživatel důchodu nebo rodinný příslušník odvozoval své nároky ze zdravotního pojištění v jiném členském státě Evropské unie.

Doba vedení v evidenci úřadu práce před 1.1.1995 se započítává bez omezení, pro výši dávky se hodnotí pouze v rozsahu 80 %.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Osoby svéprávné ve smyslu občanského zákoníku.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Vedení osoby v evidenci uchazečů o zaměstnání znamená automaticky účast na důchodovém pojištění v uvedeném rozsahu.

Úřady práce mají stanovenu povinnost předávat údaje o vedení osoby v evidenci uchazečů o zaměstnání do České správy sociálního zabezpečení.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Náhradní doba pojištění se dokládá při sepisování žádosti o dávku důchodového pojištění.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na okresní správě sociálního zabezpečení (dále jen "OSSZ"), Pražské správě sociálního zabezpečení (dále jen "PSSZ"), Městské správě sociálního zabezpečení Brno (dále jen "MSSZ") při sepisování žádosti o dávku důchodového pojištění.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Česká správa sociálního zabezpečení (dále též "ČSSZ") vychází z podkladů, které jsou jí předávány z úřadů práce prostřednictvím Ministerstva práce a sociálních věcí.

Dále lze doložit aktuální potvrzení o vedení v evidenci úřadu práce, kde je vyznačena doba pobírání podpory v nezaměstnanosti (dříve hmotného zabezpečení) nebo podpory při rekvalifikaci.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Tiskopisy žádostí o důchod jsou k dispozici na všech OSSZ/ PSSZ/ MSSZ.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Rozhodnutí o přiznání důchodu je orgán sociálního zabezpečení povinen vydat nejpozději do 90 dnů ode dne zahájení řízení. Tato lhůta se prodlužuje o dobu, po kterou se např. došetřují rozhodné skutečnosti u zaměstnavatelů, úřadů aj.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci nelze řešit elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

16.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.