A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Náhodné fotografie z galerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

POV 2020

V roce 2020 byla obci Rakov poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč za účelem podpory malých obcí na částečné krytí výdajů spojených se zachováním provozu prodejen a cílem podpořit zachování dostupnosti služeb a kvality života obyvatel v malých obcích v územním obvodu Olomouckého kraje.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Bezdrátový rozhlas obec Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 201.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení investičního majetku - technické zázemí kulturních akcí -ozvučovací technika" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 42.000,-Kč.

POV 2020

 

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení drobného majetku - technické zázemí kulturních akcí -dataprojektor, promítací plátno" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Podpora prodejny v obci Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

V roce 2020 byla Obci Rakov poskytnuta dotace v rámci ,,Programu péče o krajinu v roce 2020". Název akce: Výsadba IP 8 a části LBK11/39 v k.ú. Rakov u Hranic, parcely č. 979 a 1026. Ve výši 234.605,-Kč

V roce 2021 Olomoucký kraj finančně podpořil akci ,, Oslavy 650 let obce Rakov a sjezd rodáků" v rámci Programu podpory kultury v Olomouckém kraji v roce 2021. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  10.000,-Kč.

V roce 2021Státní fond životního prostředí ČR finančně podpořil projekt ,,Obec Rakov - Splašková kanalizace". Výše podpory 1.156.790,25 Kč.

V roce 2021 Státní fond životního prostředí ČR finančně podpořil projekt ,,Výsadba zeleně v obci Rakov". Výše podpory 131.000,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov obdržela dotaci na pořízení ochranných prostředků pro hasiče. Dotace je z programu na podporu JSDH 2021 pro dotační titul Dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky, nákup věcného vybavení a zajištění akceschopnosti JSDH obcí Olomouckého kraje 2021. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  5.000,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov obdržela dotaci na částečnou úhradu uznatelných výdajů na ,,Podporu prodejny v obci Rakov 2021". Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2021 pro dotační titul 02_01_05 Podpora venkovských prodejen. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 25.000,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov obdržela dotaci na úhradu uznatelných výdajů na ,,Opravu vnitřních prostor KD Rakov".  Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2021 pro dotační titul 02_01_01 Podpora budování a obnovy infrastruktury obce. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 182.731,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov. Projekt ,,Oprava vnitřních prostor KD Rakov" byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj. Výše dotace 2.848.021,-Kč.

 

V roce 2021 byla Obci Rakov poskytnuta dotace v rámci ,,Programu péče o krajinu v roce 2021". Název akce: Výsadba části LBK 9/29,39 a IP 22 v k.ú. Rakov u Hranic, parcely č. 781 a 881. Ve výši 208.301,-Kč

logo

V roce 2022 Obec Rakov obdržela dotaci na pořízení dopravního prostředku pro JSDH. Dotace je z Programu na podporu JSDH 2022 pro dotační titul Dotace na pořízení cisternových automobilových stříkaček a dopravních automobilů pro JSDH obcí Olomouckého kraje  a dotací MV ČR 2022. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  100.000,-Kč.

V roce 2022 Obec Rakov obdržela dotaci na částečnou úhradu uznatelných výdajů na ,,Opravu sociálního zařízení KD Rakov".  Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2022 pro dotační titul 01_01_01 Podpora budování a obnovy infrastruktury obce. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 290.000,-Kč.

V roce 2022 Obec Rakov obdržela dotaci na částečnou úhradu uznatelných výdajů na ,,Vypracování PD víceúčelové hřiště Rakov".  Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2022 pro dotační titul 01_01_03 Podpora přípravy projektové dokumentace. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 160.000,-Kč. 

V roce 2022 Obec Rakov obdržela I. část dotace z Operačního programu životní prostředí 2014-2020 na akci ,,Krajinný prvek Pádlo v k.ú. Rakov u Hranic - biokoridor ÚSES. Výše dotace pro rok 2022 činí 2.630.088,57 Kč. V roce 2023 Obec Rakov obdržela II. část dotace ve výši 702.916,43 Kč

Finanční příspěvek na účel obnova, zajištění a výchova lesních porostů do 40 let věku. Příspěvek je poskytován ze státního rozpočtu, kapitoly Ministerstva zemědělství, prostředky Nástroje pro oživení a odolnost. Částka 87.000,-Kč. Rok 2022

V roce 2023 Obec Rakov obdržela dotaci na pořízení ochranných prostředků pro hasiče. Dotace je z programu na podporu JSDH 2023 pro dotační titul 13_02_01 Dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky, nákup věcného vybavení a zajištění akceschopnosti JSDH obcí Olomouckého kraje 2023. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  14.000,-Kč.

V roce 2023 Obec Rakov obdržela dotaci z programu Národní plán obnovy - podpora obnovy přirozených funkcí krajiny. Celková výše dotace 91.657,-Kč. V roce 2023 příjem dotace ve výši 72.418,-Kč. Poskytovatel AOPK. Název akce : Dosadba IP - 26 linie dřevin na p.č. 1400 v k.ú. Horní Nětčice

Sportovní klub Rakov, z.s. je příjemcem dotace na akci Pořízení techniky na údržbu sportovního areálu. Akce byla finančně podpořena Olomouckým krajem. příspěvek Olomouckého kraje ve výši 60.000,-Kč. Rok 2024.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Poskytování údajů z katastru nemovitostí

3. Pojmenování (název) životní situace

Poskytování údajů z katastru nemovitostí

4. Základní informace k životní situaci

Údaje z katastru nemovitostí poskytují katastrální úřady zejména v těchto formách:

Výpis z katastru nemovitostí:

Výčet nemovitostí vlastníka (spoluvlastníků) nebo osoby oprávněné z dalšího práva příslušejících k listu vlastnictví s údaji o právních vztazích a s dalšími údaji katastru nemovitostí nebo výčet údajů o domě s byty a nebytovými prostory.

Kopie katastrální mapy:

Kopie katastrální mapy zobrazuje vybrané parcely katastru nemovitostí.

Údaje ze sbírky listin katastru nemovitostí:

Kopie a výstupy listin, na základě kterých byl proveden zápis do katastru nemovitostí.

Evidence práv pro osobu:

Výstup obsahující informaci, zda zadaná fyzická nebo právnická osoba má v katastru nemovitostí evidována vlastnická nebo jiná věcná práva; informace obsažené ve výstupní sestavě jsou platné vždy k okamžiku vyhotovení výstupu.

Výstup lze poskytnout i v případě, že zadaná osoba nemá v katastru nemovitostí evidována žádná vlastnická ani jiná věcná práva.

Vybrané formy jsou veřejnou listinou, tj. listinou splňující náležitosti stanovené obecně závazným předpisem, která osvědčuje skutečnosti v ní uvedené; výpisy, opisy nebo kopie z katastrálního operátu a identifikace parcel vyhotovené ve formě stanovené obecně závazným předpisem jsou veřejnými listinami prokazujícími stav evidovaný v katastru nemovitostí k okamžiku jejich vyhotovení.

Úplný výčet forem poskytovaných údajů stanoví obecně závazný právní předpis.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Údaje z katastru nemovitostí se poskytují každému, kdo o to požádá.

Evidence práv pro osobu, údaje ze sbírky listin katastru nemovitostí a údaje o dosažených cenách nemovitostí lze poskytnout pouze osobě, která prokáže svoji totožnost.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Informace potřebné pro dohledání příslušného údaje v katastru nemovitostí se liší v závislosti na požadované formě poskytnutí; zpravidla je potřeba znát:

  • katastrální území,

  • číslo popisné nebo evidenční,

  • parcelní číslo,

  • jméno, příjmení a datum narození (popř. rodné číslo) nebo název a IČO oprávněné osoby,

  • spisovou značku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním ústní nebo písemné žádosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

  • Výpis z katastru nemovitostí,

  • kopii katastrální mapy v územích s digitální katastrální mapou,

  • údaje ze sbírky listin katastru nemovitostí, pokud jsou dostupné v elektronické podobě,

  • evidenci práv pro osobu (a další tiskové výstupy)

poskytne na žádost kterýkoli katastrální úřad v České republice.

S ostatními požadavky se obraťte na katastrální úřad příslušný podle území, ve kterém se nachází nemovitost, která je předmětem žádosti (např. v případech, kdy v území ještě není digitální katastrální mapa).

Výpis z katastru nemovitostí a kopii katastrální mapy lze získat také na kontaktních místech veřejné správy Czech POINT (notáři, krajské úřady, matriční úřady a obecní úřady, zastupitelské úřady, Česká pošta a Hospodářská komora); výpis z katastru nemovitostí pak také pomocí webového formuláře Czech POINT (E-SHOP).

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Pro získání evidence práv pro osobu, údajů ze sbírky listin katastru nemovitostí nebo údajů o dosažených cenách nemovitostí je nutné předložit doklad prokazující totožnost žadatele.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Obvykle se údaje vydávají na základě ústní žádosti, příp. písemné žádosti sepsané žadatelem; v některých případech je možné využít nepovinných formulářů, které naleznete na internetových stránkách Českého úřadu zeměměřického a katastrálního.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poskytování údajů z katastru nemovitostí je zpoplatněno v závislosti na formě poskytnutých údajů za správní poplatek podle položky 119 sazebníku, který je přílohou zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, nebo za úplatu podle příloh k vyhlášce č. 358/2013 Sb., o poskytování údajů z katastru nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů.

Správní poplatek za vydání:

  • výpisu z katastru nemovitostí činí 100 Kč za každých započatých 20 parcel,

  • kopie katastrální mapy činí 50 Kč za každou započatou stránku formátu A4,

  • ověřené kopie ze sbírky listin katastru nemovitostí činí 50 Kč za každou započatou stránku formátu A4.

Úplata za vydání:

  • prosté kopie ze sbírky listin katastru nemovitostí činí 20 Kč za každou započatou stránku formátu A4,

  • evidence práv pro osobu činí 50 Kč za každou započatou stránku formátu A4.

Kompletní sazebník správních poplatků a úplat za poskytování údajů z katastru nemovitostí katastrálními úřady naleznete na internetových stránkách Českého úřadu zeměměřického a katastrálního.

Správní poplatky a úplaty lze hradit hotově (na katastrálním úřadu), složenkou či bezhotovostním převodem; správní poplatky lze hradit také kolkovými známkami.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádostí o poskytnutí údajů z katastru nemovitostí je 30 dnů (podle § 22 vyhlášky č. 358/2013 Sb., o poskytování údajů z katastru nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů).

V případě osobní návštěvy se údaje poskytují zpravidla na počkání.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu příslušného katastrálního úřadu.

28. Popis byl naposledy aktualizován

16.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.