A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Významné projekty Olomouckého kraje

Rok 2016

V roce 2016 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 261.000,- Kč na akci "Výměna oken v MŠ Rakov".

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2017

V roce 2017 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje z dotačního programu podpory kultury v Olomouckém kraji 2017 ve výši 30.000,-Kč na akci:

"Sjezd rodáků a přátel obce Rakov 2017."

V roce 2017 byla ještě poskytnuta individuální dotace na výstavbu požární zbrojnice v obci Rakov od Olomouckého kraje ve výši 163 000,- Kč.

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2018

V roce 2018 byla poskytnuta neinvestiční dotace z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zajištění akceschopnosti
jednotek sboru dobrovolných hasičů obcí Olomouckého kraje ve výši 35 000,- Kč na " opravu požárního automobilu FORD TRANSIT 350M".

V roce 2018 byla poskytnuta dotace ve výši 332 598,-Kč z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zlepšení kvality života venkovských oblasí, zvýšení atraktivity a dostupnosti území obcí se sídlem v Olomouckém kraji ve veřejném zájmu a v souladu s cíli Olomouckého kraje. Dotace je určena na akci" Oprava střechy a zpevněných ploch zázemí výletiště v obci Rakov".

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Problematika určení správy drobných vodních toků

3. Pojmenování (název) životní situace

Problematika určení správy drobných vodních toků

4. Základní informace k životní situaci

Správu drobných vodních toků nebo jejich ucelených úseků jsou oprávněny vykonávat obce, jejichž územím drobné vodní toky protékají, nebo fyzické nebo právnické osoby, popřípadě organizační složky státu, jimž drobné vodní toky slouží nebo s jejichž činností souvisejí, určené Ministerstvem zemědělství ČR (dále též "MZe ČR"). O určení správcem drobného vodního toku rozhoduje MZe ČR na základě žádosti; to neplatí v případě určení správcem drobného vodního toku organizační složku státu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzické nebo právnické osoby, jímž drobné vodní toky slouží, nebo s jejichž činností souvisejí, nebo pokud vodní tok protéká po pozemcích, které žadatel vlastní, popřípadě užívá na základě jiného právního důvodu, nebo pokud drobný vodní tok protéká územím obce, která o převzetí správy žádá (ve smyslu ustanovení § 48 odst. 2 vodního zákona).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Před podáním žádosti je nutné obrátit se na příslušný vodoprávní úřad (obce s rozšířenou působností) ohledně zjištění potřebných údajů:

  • názvu drobného vodního toku,
  • čísla hydrologického pořadí,
  • údaje o současném správci drobného vodního toku.

Poté se obraťte na příslušného správce drobného vodního toku nebo na státní podnik Povodí ohledně sdělení souhlasného stanoviska k žádosti o určení správce drobného vodního toku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte žádost o určení správy drobného vodního toku na předepsaném formuláři, jenž je přílohou vyhlášky, kterou se stanoví seznam významných vodních toků a způsob provádění činností souvisejících se správou vodních toků.

Obecně platí pro každé podání správní řád - tzn. že podání je možno učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem. Za podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno způsobem uvedeným ve větě první, je možno jej učinit pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím dálnopisu, telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití zaručeného elektronického podpisu.

Z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje.

Pokud podání nemá předepsané náležitosti nebo trpí-li jinými vadami, pomůže MZe ČR podateli nedostatky odstranit, popřípadě jej vyzve, aby je ve stanovené lhůtě odstranil; zároveň ho poučí, jaký význam může mít neodstranění nedostatků pro další průběh jeho vyřizování.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádost obsahuje:

  • identifikační údaje žadatele:
  • jméno a příjmení, datum narození, trvalý pobyt nebo adresu pro doručování, podpis žadatele, popřípadě podnikatelské oprávnění v případě, že žadatelem je fyzická osoba,
  • obchodní firmu nebo název, sídlo, identifikační číslo, bylo-li přiděleno, jména a příjmení osob, které jsou statutárním orgánem nebo členy statutárního orgánu, podnikatelské oprávnění (například živnostenský list) v případě, že žadatelem je právnická osoba,
  • název obce, identifikační číslo obce jako právnické osoby, adresu sídla obecního úřadu, městského úřadu nebo magistrátu, jméno a příjmení starosty obce nebo primátora, je-li žadatelem obec;
  • identifikaci drobného vodního toku, který je předmětem žádosti:
  • název drobného vodního toku,
  • číslo hydrologického pořadí,
  • přesné vymezení drobného vodního toku polohopisnými údaji;
  • zdůvodnění žádosti pro převzetí správy drobného vodního toku, zejména s uvedením skutečností, že drobný vodní tok žadateli slouží nebo s jeho činností souvisí nebo že protéká po pozemcích, které žadatel vlastní, popřípadě užívá na základě jiného právního důvodu, nebo že drobný vodní tok protéká územím obce, která o převzetí správy žádá.
K vyplněné žádosti se připojí následující doklady a podklady:
  • snímek katastrální mapy s vyznačením vodního toku, který je předmětem žádosti, nebo mapový podklad v měřítku 1 : 50 000 nebo 1 : 10 000 s vyznačením návaznosti drobného vodního toku na síť vodních toků,
  • stanovisko stávajícího správce drobného vodního toku,
  • stanovisko místně příslušného vodoprávního úřadu,
  • výpis z obchodního rejstříku, ne starší 3 měsíců, je-li žadatelem právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku,
  • údaj o registraci Ministerstvem vnitra a stanovy registrované Ministerstvem vnitra v případě, že žádost podává občanské sdružení.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Vzor žádosti o určení správce drobného vodního toku je uveden v příloze č. 2 vyhlášky, kterou se stanoví seznam významných vodních toků a způsob provádění činností souvisejících se správou vodních toků.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podání je možno učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě, podepsané zaručeným elektronickým podpisem, prostřednictvím elektronické podatelny MZe ČR. Za podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno způsobem uvedeným ve větě první, je možno jej učinit pomocí veřejné datové sítě bez použití zaručeného elektronického podpisu.

Elektronická adresa podatelny: posta@mze.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

27.06.2006

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.