A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

POV 2020

V roce 2020 byla obci Rakov poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč za účelem podpory malých obcí na částečné krytí výdajů spojených se zachováním provozu prodejen a cílem podpořit zachování dostupnosti služeb a kvality života obyvatel v malých obcích v územním obvodu Olomouckého kraje.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Bezdrátový rozhlas obec Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 201.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení investičního majetku - technické zázemí kulturních akcí -ozvučovací technika" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 42.000,-Kč.

POV 2020

 

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení drobného majetku - technické zázemí kulturních akcí -dataprojektor, promítací plátno" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Podpora prodejny v obci Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

V roce 2020 byla Obci Rakov poskytnuta dotace v rámci ,,Programu péče o krajinu v roce 2020". Název akce: Výsadba IP 8 a části LBK11/39 v k.ú. Rakov u Hranic, parcely č. 979 a 1026. Ve výši 234.605,-Kč

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Stížnost občana na práci veřejné správy adresovaná veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi)

3. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost občana na práci veřejné správy adresovaná veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi)

4. Základní informace k životní situaci

Na veřejného ochránce práv (ombudsmana) se můžete obrátit v případě, že nesouhlasíte s postupem, opatřením, rozhodnutím či jinou činností úřadu ve vztahu k vám nebo pokud chcete podat stížnost na nečinnost úřadu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba (osoba oprávněná jednat jménem právnické osoby).

Za fyzickou osobu může jednat zmocněný zástupce (na základě plné moci).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí, tj. záležitost se týká orgánu vykonávajícího státní správu.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemně stížnost poštou, e-mailem, datovou schránkou, prostřednictvím on-line formuláře na internetu nebo osobně v sídle veřejného ochránce práv.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Musíte podat stížnost veřejnému ochránci práv a předložit veškerou relevantní dokumentaci, týkající se věci.

Stížnost veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi) musí zahrnovat:

  • jméno, příjmení a bydliště stěžovatele (u právnické osoby název, sídlo a osobu oprávněnou jménem právnické osoby jednat),

  • označení úřadu či úřadů, vůči nimž stížnost směřuje (případně identifikační údaje úředníka, který konkrétně za úřad jednal),

  • popis podstatných okolností věci, včetně sdělení, zda a s jakým výsledkem byla věc předložena jinému orgánu,

  • doklad o tom, že úřad, jehož se stížnost týká, byl neúspěšně vyzván k nápravě,

  • týká-li se stížnost vydaného rozhodnutí, jeho kopii,

  • pokud je stížnost podávána za jinou osobu, písemnou plnou moc.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Vzorový formulář je součástí informačního letáku, který je k dispozici v prostorách Kanceláře veřejného ochránce práv či na internetových stránkách veřejného ochránce práv, jeho použití však není nezbytnou podmínkou podání stížnosti.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Musíte nejprve sám / sama vyzvat úřad, jehož se stížnost týká, k nápravě.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Stížnost ombudsmanovi je možno podat také v elektronické podobě, a to prostřednictvím on-line formuláře na internetu.

Doplnění či dotazy ke stížnosti lze zaslat na adresu: podatelna@ochrance.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.