A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Náhodné fotografie z galerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

POV 2020

V roce 2020 byla obci Rakov poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč za účelem podpory malých obcí na částečné krytí výdajů spojených se zachováním provozu prodejen a cílem podpořit zachování dostupnosti služeb a kvality života obyvatel v malých obcích v územním obvodu Olomouckého kraje.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Bezdrátový rozhlas obec Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 201.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení investičního majetku - technické zázemí kulturních akcí -ozvučovací technika" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 42.000,-Kč.

POV 2020

 

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení drobného majetku - technické zázemí kulturních akcí -dataprojektor, promítací plátno" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Podpora prodejny v obci Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

V roce 2020 byla Obci Rakov poskytnuta dotace v rámci ,,Programu péče o krajinu v roce 2020". Název akce: Výsadba IP 8 a části LBK11/39 v k.ú. Rakov u Hranic, parcely č. 979 a 1026. Ve výši 234.605,-Kč

V roce 2021 Olomoucký kraj finančně podpořil akci ,, Oslavy 650 let obce Rakov a sjezd rodáků" v rámci Programu podpory kultury v Olomouckém kraji v roce 2021. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  10.000,-Kč.

V roce 2021Státní fond životního prostředí ČR finančně podpořil projekt ,,Obec Rakov - Splašková kanalizace". Výše podpory 1.156.790,25 Kč.

V roce 2021 Státní fond životního prostředí ČR finančně podpořil projekt ,,Výsadba zeleně v obci Rakov". Výše podpory 131.000,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov obdržela dotaci na pořízení ochranných prostředků pro hasiče. Dotace je z programu na podporu JSDH 2021 pro dotační titul Dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky, nákup věcného vybavení a zajištění akceschopnosti JSDH obcí Olomouckého kraje 2021. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  5.000,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov obdržela dotaci na částečnou úhradu uznatelných výdajů na ,,Podporu prodejny v obci Rakov 2021". Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2021 pro dotační titul 02_01_05 Podpora venkovských prodejen. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 25.000,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov obdržela dotaci na úhradu uznatelných výdajů na ,,Opravu vnitřních prostor KD Rakov".  Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2021 pro dotační titul 02_01_01 Podpora budování a obnovy infrastruktury obce. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 182.731,-Kč.

V roce 2021 Obec Rakov. Projekt ,,Oprava vnitřních prostor KD Rakov" byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj. Výše dotace 2.848.021,-Kč.

 

V roce 2021 byla Obci Rakov poskytnuta dotace v rámci ,,Programu péče o krajinu v roce 2021". Název akce: Výsadba části LBK 9/29,39 a IP 22 v k.ú. Rakov u Hranic, parcely č. 781 a 881. Ve výši 208.301,-Kč

logo

V roce 2022 Obec Rakov obdržela dotaci na pořízení dopravního prostředku pro JSDH. Dotace je z Programu na podporu JSDH 2022 pro dotační titul Dotace na pořízení cisternových automobilových stříkaček a dopravních automobilů pro JSDH obcí Olomouckého kraje  a dotací MV ČR 2022. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  100.000,-Kč.

V roce 2022 Obec Rakov obdržela dotaci na částečnou úhradu uznatelných výdajů na ,,Opravu sociálního zařízení KD Rakov".  Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2022 pro dotační titul 01_01_01 Podpora budování a obnovy infrastruktury obce. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 290.000,-Kč.

V roce 2022 Obec Rakov obdržela dotaci na částečnou úhradu uznatelných výdajů na ,,Vypracování PD víceúčelové hřiště Rakov".  Dotace je z Programu obnovy venkova Olomouckého kraje 2022 pro dotační titul 01_01_03 Podpora přípravy projektové dokumentace. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 160.000,-Kč. 

V roce 2022 Obec Rakov obdržela I. část dotace z Operačního programu životní prostředí 2014-2020 na akci ,,Krajinný prvek Pádlo v k.ú. Rakov u Hranic - biokoridor ÚSES. Výše dotace pro rok 2022 činí 2.630.088,57 Kč. V roce 2023 Obec Rakov obdržela II. část dotace ve výši 702.916,43 Kč

Finanční příspěvek na účel obnova, zajištění a výchova lesních porostů do 40 let věku. Příspěvek je poskytován ze státního rozpočtu, kapitoly Ministerstva zemědělství, prostředky Nástroje pro oživení a odolnost. Částka 87.000,-Kč. Rok 2022

V roce 2023 Obec Rakov obdržela dotaci na pořízení ochranných prostředků pro hasiče. Dotace je z programu na podporu JSDH 2023 pro dotační titul 13_02_01 Dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky, nákup věcného vybavení a zajištění akceschopnosti JSDH obcí Olomouckého kraje 2023. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši  14.000,-Kč.

V roce 2023 Obec Rakov obdržela dotaci z programu Národní plán obnovy - podpora obnovy přirozených funkcí krajiny. Celková výše dotace 91.657,-Kč. V roce 2023 příjem dotace ve výši 72.418,-Kč. Poskytovatel AOPK. Název akce : Dosadba IP - 26 linie dřevin na p.č. 1400 v k.ú. Horní Nětčice

Sportovní klub Rakov, z.s. je příjemcem dotace na akci Pořízení techniky na údržbu sportovního areálu. Akce byla finančně podpořena Olomouckým krajem. příspěvek Olomouckého kraje ve výši 60.000,-Kč. Rok 2024.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Vydání průkazu příjemce pro fyzické osoby nebo právnické osoby

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání průkazu příjemce pro fyzické osoby nebo právnické osoby

4. Základní informace k životní situaci

Jedná se o vydání elektronického průkazu příjemce k Zákaznické kartě České pošty, příp. Partnerské zákaznické kartě (dále jen "elektronický průkaz příjemce k ZK"), nebo papírového průkazu příjemce pro fyzické osoby nebo právnické osoby.

Elektronický průkaz příjemce k ZK nebo papírový průkaz příjemce jsou doklady opravňující k přijímání všech druhů zásilek; výjimkou jsou zásilky určené do vlastních rukou výhradně jen adresáta, došlé na adresu zmocnitele - fyzické osoby.

Elektronický průkaz příjemce k ZK i papírový průkaz příjemce platí pouze ve spojení s osobním dokladem (tj. občanský průkaz, řidičský průkaz vydaný v České republice, cestovní doklad, průkazní doklad cizince); v případě dodávání zásilek v místě určeném v poštovní adrese platí elektronický průkaz příjemce k ZK ve spojení s osobním dokladem a s rozšířeným průkazem příjemce.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn/a jednat:

  • adresát (zmocnitel),

  • držitel dlouhodobé plné moci k přijímání zásilek po stanovenou dobu,

  • držitel generální plné moci, která zmocněnce opravňuje, aby jednal jménem zmocnitele, tedy i přijímal jemu adresované zásilky,

  • zákonný zástupce,

  • oprávněná osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě elektronického průkazu příjemce k ZK

Vyplnění tiskopisu "Žádost o zřízení / správu průkazu příjemce k Zákaznické kartě" (žádost je společná pro fyzické a právnické osoby).

V případě, že zmocněnec není v době podání žádosti o elektronický průkaz příjemce k ZK držitelem Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty, musí být vyplněn také tiskopis "Žádost o vystavení Zákaznické karty pro fyzické osoby".

V případě papírového průkazu příjemce

Vyplnění tiskopisů "Žádost o vydání průkazu příjemce - fyzické osoby" nebo "Prohlášení o osobách oprávněných k převzetí nebo k odmítnutí převzetí zásilek a poukázaných peněžních částek a k dalším úkonům, které je adresát oprávněn činit, a to v souladu s Poštovními nebo příslušnými Obchodními podmínkami České pošty, s.p." (právnické osoby) včetně "Poučení pro uživatele Průkazu příjemce - fyzické osoby" nebo "Poučení pro uživatele Průkazu příjemce - právnické osoby".

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Tiskopisy můžete podat na kterékoliv pobočce České pošty, s.p.

V případě elektronického průkazu příjemce k ZK (za podmínky, že zmocnitel i zmocněnec jsou již v době podání žádosti o elektronický průkaz příjemce k ZK držiteli Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty) lze žádost podat online prostřednictvím portálu PoštaOnline.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto situaci nelze řešit na žádném jiném úřadu, pouze na pobočkách České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na poště předložte:

  • osobní doklad (občanský průkaz, řidičský průkaz vydaný v České republice, cestovní doklad nebo průkazní doklad cizince),

  • předkládá-li žádost jiná fyzická osoba, musí být podpis zmocnitele ověřen ověřovací doložkou notáře, obecního úřadu nebo zastupitelského úřadu České republiky v zahraničí apod.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

  • "Žádost o zřízení / správu průkazu příjemce k Zákaznické kartě" (elektronický průkaz příjemce k ZK)

  • "Žádost o vydání průkazu příjemce - fyzické osoby" (papírový průkaz příjemce)

  • "Prohlášení o osobách oprávněných k převzetí nebo k odmítnutí převzetí zásilek a poukázaných peněžních částek a k dalším úkonům, které je adresát oprávněn činit, a to v souladu s Poštovními nebo příslušnými Obchodními podmínkami České pošty, s.p." (papírový průkaz příjemce)

  • "Poučení pro uživatele Průkazu příjemce" (papírový průkaz příjemce)

Tiskopisy jsou k dispozici na každé poště nebo na internetových stránkách České pošty, s.p.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Pošta vybírá následující cenu:

Elektronický průkaz příjemce k ZK*

  • 89 Kč (s DPH) za zřízení elektronického průkazu příjemce k ZK pro jednu osobu

  • 20 Kč (s DPH) za vystavení rozšířeného průkazu příjemce (rozšíření průkazu příjemce k ZK o možnost přebírat zásilky na adrese zmocnitele)

Cena je uvedena v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceník".

* Platnost průkazu max. 2 roky

Papírový průkaz příjemce*

  • 200 Kč (s DPH) za vystavení průkazu příjemce pro jednu osobu

  • 400 Kč (s DPH) za vystavení průkazu příjemce s uvedením 2-3 osob

  • 600 Kč (s DPH) za vystavení průkazu příjemce s uvedením 4-6 osob

Cena je uvedena v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceník".

* Platnost průkazu max. 1 rok

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Elektronický průkaz příjemce k ZK (pokud je již zmocněnec v době podání žádosti o elektronický průkaz příjemce k ZK držitelem Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty) i papírový průkaz příjemce se vydává na počkání; rozšířený průkaz příjemce je zasílán na poštovní adresu zmocněnce do 10 pracovních dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Ztrátu, zcizení nebo požadavek na ukončení platnosti elektronického průkazu příjemce k ZK i papírového průkazu příjemce je možné oznámit na kterékoli poště; v případě elektronického průkazu příjemce k ZK (za podmínky, že zmocnitel je držitelem Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty) lze žádost o zkrácení doby platnosti / ukončení platnosti podat online prostřednictvím portálu PoštaOnline.

Za projednání ukončení nebo zkrácení doby platnosti elektronického průkazu příjemce k ZK a za projednání a evidenci zneplatněného papírového průkazu příjemce vybere pošta cenu podle platného Ceníku; projednání žádosti v případě elektronického průkazu příjemce k ZK podané online prostřednictvím portálu PoštaOnline je zdarma.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.