Obsah
Životní situace
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Zájem o provozování převzatého televizního nebo rozhlasového vysílání - tj. příjem a současné úplné a nezměněné šíření původních rozhlasových a televizních programů
1. Identifikační kód
2. Kód
3. Pojmenování (název) životní situace
Zájem o provozování převzatého televizního nebo rozhlasového vysílání - tj. příjem a současné úplné a nezměněné šíření původních rozhlasových a televizních programů
4. Základní informace k životní situaci
Fyzická / právnická osoba chce provozovat televizní nebo rozhlasové vysílání s převzatým programem prostřednictvím příslušné sítě elektronických komunikací.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
- Fyzická osoba, má-li plnou způsobilost k právním úkonům a splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem.
- Právnická osoba, která splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem; má-li právnická osoba formu akciové společnosti, je nezbytné, aby její akcie zněly na jméno.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Obraťte se:
- osobně (formou rozhovoru) na pověřeného pracovníka správního odboru, v úředních hodinách, v budově Úřadu Rady, Škrétova 44/6, P.O. BOX 181, 120 21 Praha 2 - Vinohrady,
- písemně na Úřad Rady, Škrétova 44/6, P.O. BOX 181, 120 21 Praha 2 - Vinohrady,
- telefonicky na čísla: 274 813 830 nebo 274 811 826,
- faxem na telefonní číslo: 274 810 885 nebo
- elektronickou poštou na adresu: info@rrtv.cz.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Požadované doklady jsou součástí příslušného formuláře přihlášky k registraci převzatého vysílání.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formuláře přihlášek k registraci převzatého vysílání jsou k dispozici na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, příp. v budově Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Proti rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání je možno podat žalobu dle zákona č. 150/2002 Sb., soudní řád správní, ve znění pozdějších předpisů.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Pokutu až do výše 10 000 000 Kč uloží Rada pro rozhlasové a televizní vysílání tomu, kdo provozuje vysílání, aniž je k tomu oprávněn.
21. Nejčastější dotazy
22. Další informace
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání - odbor rozhlasového vysílání a licencí / oddělení licencí a registrací
26. Kontaktní osoba
—
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace