A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Významné projekty Olomouckého kraje

Rok 2016

V roce 2016 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 261.000,- Kč na akci "Výměna oken v MŠ Rakov".

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2017

V roce 2017 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje z dotačního programu podpory kultury v Olomouckém kraji 2017 ve výši 30.000,-Kč na akci:

"Sjezd rodáků a přátel obce Rakov 2017."

V roce 2017 byla ještě poskytnuta individuální dotace na výstavbu požární zbrojnice v obci Rakov od Olomouckého kraje ve výši 163 000,- Kč.

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2018

V roce 2018 byla poskytnuta neinvestiční dotace z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zajištění akceschopnosti
jednotek sboru dobrovolných hasičů obcí Olomouckého kraje ve výši 35 000,- Kč na " opravu požárního automobilu FORD TRANSIT 350M".

V roce 2018 byla poskytnuta dotace ve výši 332 598,-Kč z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zlepšení kvality života venkovských oblasí, zvýšení atraktivity a dostupnosti území obcí se sídlem v Olomouckém kraji ve veřejném zájmu a v souladu s cíli Olomouckého kraje. Dotace je určena na akci" Oprava střechy a zpevněných ploch zázemí výletiště v obci Rakov".

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Změna místa dodání poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek

3. Pojmenování (název) životní situace

Změna místa dodání poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek

4. Základní informace k životní situaci

Jako adresát poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek (dále jen "zásilky") můžete požádat, aby vám pošta dodávala zásilky na jiné místo, než je uvedeno v adrese, a to:

  • od... do... (po dobu uvedenou v žádosti); po ukončení dosílky bude pošta dodávat zásilky na původní adresu adresáta (pokud je k žádosti pro fyzické osoby připojena osoba mladší 15 let, platnost žádosti nesmí být delší než ke dni, kdy tato osoba dosáhne věku 15 let),

  • jednorázově (u konkrétní, již uložené zásilky) - tuto žádost můžete podat telefonicky nebo ústně na poště, na které je zásilka uložena, prostřednictvím schránky elektronické pošty České pošty, s.p., a v případě vybraných služeb prostřednictvím webové, příp. mobilní aplikace "Změna doručení online".

Dosílat nelze zásilky:

  • zapsané, jejichž dosílku odesílatel vyloučil tím, že na nich uvedl poznámku "Nedosílat", příp. poznámku obdobného významu,

  • které nelze jednoznačně identifikovat jako zásilky, jichž se dosílka týká (v místě poštovní adresy se zdržuje více adresátů stejného jména a příjmení, o stejnou dosílku nepožádali všichni a v adrese zásilky není vyznačeno rozlišení adresáta, např. datem narození, titulem apod.),

  • s adresou "poste restante" (zásilky nelze jednoznačně identifikovat - viz výše),

  • vnitrostátní do zahraničí,

  • ze zahraničí do zahraničí, které nevyhovují podmínkám pro přepravu a dodání v nové zemi určení (služba není s novou zemí sjednána),

  • ze zahraničí, které odesílatel označil na adresní straně poznámkou "Ne pas réexpédier" ("Nedosílat") nebo u obyčejných tiskovin určil doručení poznámkou "ou á l´occupant des lieux" - "ou tout autre occupant des lieux" (příp. česky "nebo kdokoli jiný bydlící na této adrese"),

  • Platební doklad SIPO, Platební doklad SIPO - Upomínka, Rozpis bezhotovostní platby SIPO - v případě těchto dokladů lze požádat o změnu kontaktní adresy.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Adresát zásilek, zmocněnec adresáta, zákonný zástupce adresáta nebo zmocněnec zákonného zástupce adresáta.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Vyplnění příslušného samopropisovacího tiskopisu (viz body 07 a 11), jeho předání kterékoliv pobočce České pošty, s.p., a úhrada stanovené částky za vyřízení.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

- Žádost o dosílku:

Tiskopis "Žádost / opatření adresáta v souvislosti s dodáním poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek v místě určeném v poštovní adrese" si můžete vyzvednout na kterékoliv poště, popř. jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

Tiskopis vyplňte a na kterékoliv poště jej odevzdejte; pošta vám převzetí žádosti potvrdí.

- Jednorázová dosílka:

Žádost může být uplatněna také telefonicky nebo ústně (na poště, na které je zásilka uložena), nebo prostřednictvím schránky elektronické pošty České pošty, s.p., a v případě vybraných služeb prostřednictvím webové, příp. mobilní aplikace "Změna doručení online".

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto situaci nelze řešit na žádném jiném úřadu, pouze na pobočkách České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na poště předložte:

- Jste-li adresátem:

  • osobní doklad:

    • jste-li občan České republiky - občanský průkaz, řidičský průkaz nebo cestovní doklad vydaný v České republice,

    • jste-li cizinec - osobní doklad vydaný v České republice nebo cestovní doklad vydaný v zahraničí.

- Jste-li zmocněncem adresáta:

  • osobní doklad:

    • jste-li občan České republiky - občanský průkaz, řidičský průkaz nebo cestovní doklad vydaný v České republice,

    • jste-li cizinec - osobní doklad vydaný v České republice nebo cestovní doklad vydaný v zahraničí,

  • a elektronický průkaz příjemce k zákaznické kartě, příp. papírový průkaz příjemce nebo ověřenou plnou moc.

- Jste-li zákonným zástupcem adresáta mladšího 15 let nebo osoby, jejíž svéprávnost byla omezena tak, že není způsobilá k úkonům souvisejícím s dodáním zásilek:

  • osobní doklad:

    • jste-li občan České republiky - občanský průkaz, řidičský průkaz nebo cestovní doklad vydaný v České republice,

    • jste-li cizinec - osobní doklad vydaný v České republice nebo cestovní doklad vydaný v zahraničí,

  • a elektronický průkaz příjemce k zákaznické kartě, příp. papírový průkaz příjemce,

  • nebo písemné prohlášení zákonného zástupce, v prohlášení musí být uvedeno, že adresát je mladší 15 let,

  • nebo v případě rodiče - rodný list dítěte, příp. jeho ověřenou kopii,

  • nebo v případě opatrovníka - pravomocné rozhodnutí soudu, příp. jeho ověřenou kopii.

- Jste-li zmocněncem zákonného zástupce adresáta:

  • osobní doklad:

    • jste-li občan České republiky - občanský průkaz, řidičský průkaz nebo cestovní doklad vydaný v České republice,

    • jste-li cizinec - osobní doklad vydaný v České republice nebo cestovní doklad vydaný v zahraničí,

  • a elektronický průkaz příjemce k zákaznické kartě, příp. papírový průkaz příjemce nebo ověřenou plnou moc.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

"Žádost / opatření adresáta v souvislosti s dodáním poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek v místě určeném v poštovní adrese" - tento tiskopis získáte na pobočkách České pošty, s.p., popř. jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

V případě jednorázové dosílky může být žádost uplatněna také telefonicky nebo ústně (na poště, na které je zásilka uložena), nebo prostřednictvím schránky elektronické pošty České pošty, s.p., a v případě vybraných služeb prostřednictvím webové, příp. mobilní aplikace "Změna doručení online".

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Cena služby je uvedena v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceník".

Za projednání žádosti, evidenci a dosílání poštovních zásilek a poštovních poukázek uhradíte na pobočce České pošty, s.p., 200 Kč (s DPH) měsíčně.

Za doslání každé vnitrostátní balíkové zásilky se při dodání platí ještě cena podle hmotnosti (jako při podání) a příplatky za udanou cenu, neskladné nebo křehké.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Pošta začne zásilky dosílat nejpozději 3. pracovní den po předání žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Na tiskopisu "Žádost / opatření adresáta v souvislosti s dodáním poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek v místě určeném v poštovní adrese" může o dosílku požádat adresát, zmocněnec adresáta, zákonný zástupce adresáta (mladšího 15 let nebo adresáta, jehož svéprávnost byla omezena tak, že není způsobilý k úkonům souvisejícím s dodáním zásilek) nebo zmocněnec zákonného zástupce adresáta.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

V případě žádosti o jednorázovou dosílku u vybraných služeb lze využít webovou, příp. mobilní aplikaci "Změna doručení online".

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.