A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Významné projekty Olomouckého kraje

Rok 2016

V roce 2016 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 261.000,- Kč na akci "Výměna oken v MŠ Rakov".

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2017

V roce 2017 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje z dotačního programu podpory kultury v Olomouckém kraji 2017 ve výši 30.000,-Kč na akci:

"Sjezd rodáků a přátel obce Rakov 2017."

V roce 2017 byla ještě poskytnuta individuální dotace na výstavbu požární zbrojnice v obci Rakov od Olomouckého kraje ve výši 163 000,- Kč.

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2018

V roce 2018 byla poskytnuta neinvestiční dotace z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zajištění akceschopnosti
jednotek sboru dobrovolných hasičů obcí Olomouckého kraje ve výši 35 000,- Kč na " opravu požárního automobilu FORD TRANSIT 350M".

V roce 2018 byla poskytnuta dotace ve výši 332 598,-Kč z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zlepšení kvality života venkovských oblasí, zvýšení atraktivity a dostupnosti území obcí se sídlem v Olomouckém kraji ve veřejném zájmu a v souladu s cíli Olomouckého kraje. Dotace je určena na akci" Oprava střechy a zpevněných ploch zázemí výletiště v obci Rakov".

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Evropský zbrojní pas

3. Pojmenování (název) životní situace

Evropský zbrojní pas

4. Základní informace k životní situaci

Evropský zbrojní pas je veřejná listina, která opravňuje jeho držitele při cestách do jiných členských států Evropské unie vézt s sebou zbraň v něm zapsanou a střelivo do této zbraně v množství odpovídajícím účelu použití, pokud členský stát Evropské unie, do kterého cestuje nebo přes který cestuje, udělil povolení k cestě s touto zbraní (§ 49 odst. 1 zákona o zbraních).
Před cestou do jednotlivých členských států Evropské unie se zbraní a střelivem na základě evropského zbrojního pasu je třeba se předem informovat o podmínkách vstupu s tímto dokladem a se zbraněmi a střelivem na území daného členského státu - informace mohou poskytnout zejména zastupitelské úřady jednotlivých členských států Evropské unie; Ministerstvo vnitra České republiky obvykle nedisponuje informacemi o aktuální právní úpravě v jednotlivých členských státech Evropské unie.
Evropský zbrojní pas se vydává na dobu 5 let a jeho doba platnosti může být příslušným útvarem policie jedenkrát prodloužena o dalších 5 let; pokud jsou v evropském zbrojním pase zapsány pouze zbraně kategorie D, je doba platnosti obvykle 10 let (§ 49 odst. 4 zákona o zbraních).

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická osoba, která má místo pobytu na území České republiky a je oprávněným vlastníkem a držitelem zbraně.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost o evropský zbrojní pas na předepsaném tiskopisu.
Tiskopis žádosti o vydání evropského zbrojního pasu lze získat též na internetových stránkách Ministerstva vnitra, a to v podobě, která umožňuje přímo elektronické vyplnění.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Se žádostí se obraťte na příslušný útvar policie.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na příslušném útvaru policie je třeba předložit:

  • vyplněnou žádost na předepsaném tiskopisu,
  • 1 fotografii o předepsaném rozměru odpovídající současné podobě žadatele.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Tiskopis "Žádost o vydání evropského zbrojního pasu" si můžete vyzvednout na jakémkoliv krajském ředitelství policie nebo jej získat na internetových stránkách Ministerstva vnitra.
V současné době není nutné u vzorů tiskopisů uveřejněných na internetových stránkách Ministerstva vnitra (při jejich vytištění) dodržet stanovené barevné provedení - příslušné útvary policie akceptují též podání učiněná na těchto formulářích vytištěných černobíle, resp. ve stupních šedi, a to za předpokladu, že text formulářů a vyplněné údaje jsou plně čitelné; u dvoustranných formulářů se vyžaduje oboustranný tisk.
Formuláře uveřejněné na internetových stránkách Ministerstva vnitra je možné vyplnit přímo v elektronické podobě, vytisknout a připojit podpis (popř. razítko), nebo vyplnit ručně až po vytištění.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek za:
  • vydání evropského zbrojního pasu činí 700 Kč (lze jej snížit až na 50 Kč, je-li žádost podána v důsledku změny jména nebo příjmení fyzické osoby),
  • zapsání zbraně do evropského zbrojního pasu činí 100 Kč.
Správní poplatek za vydání evropského zbrojního pasu a za zapsání zbraně do evropského zbrojního pasu se platí v české měně a lze jej platit kolkovými známkami; je splatný při přijetí podání žádosti.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Na řízení o vydání evropského zbrojního pasu se vztahuje správní řád.
Lhůty pro vyřízení upravuje § 71 správního řádu.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Držitel evropského zbrojního pasu je po zániku jeho platnosti povinen odevzdat jej příslušnému útvaru policie do 10 pracovních dnů ode dne zániku jeho platnosti (§ 49 odst. 7 zákona o zbraních).

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Elektronicky vyplněné formuláře (uveřejněné na internetových stránkách Ministerstva vnitra) je možné zaslat příslušnému útvaru policie též elektronicky, a to:

  • podepsané uznávaným elektronickým podpisem e-mailem na adresu elektronické podatelny,
  • prostřednictvím datové schránky (uznávaný elektronický podpis se v takovém případě nevyžaduje), nebo
V případě elektronických podání spojených se správním poplatkem se doporučuje kontaktovat příslušný útvar policie ohledně formy úhrady tohoto správního poplatku.

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.10.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.