A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

POV 2020

V roce 2020 byla obci Rakov poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč za účelem podpory malých obcí na částečné krytí výdajů spojených se zachováním provozu prodejen a cílem podpořit zachování dostupnosti služeb a kvality života obyvatel v malých obcích v územním obvodu Olomouckého kraje.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Bezdrátový rozhlas obec Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 201.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení investičního majetku - technické zázemí kulturních akcí -ozvučovací technika" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 42.000,-Kč.

POV 2020

 

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Pořízení drobného majetku - technické zázemí kulturních akcí -dataprojektor, promítací plátno" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

POV 2020

V roce 2020 Olomoucký kraj finančně podpořil akci "Podpora prodejny v obci Rakov" v rámci Programu obnovy venkova Olomouckého kraje. Obci Rakov byla poskytnuta dotace ve výši 35.000,-Kč.

V roce 2020 byla Obci Rakov poskytnuta dotace v rámci ,,Programu péče o krajinu v roce 2020". Název akce: Výsadba IP 8 a části LBK11/39 v k.ú. Rakov u Hranic, parcely č. 979 a 1026. Ve výši 234.605,-Kč

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Vystavení lustračního osvědčení na žádost organizace

3. Pojmenování (název) životní situace

Vystavení lustračního osvědčení na žádost organizace

4. Základní informace k životní situaci

Lustrační osvědčení je vydáno pro účely výkonu zákonem stanovených funkcí obsazovaných volbou, jmenováním nebo ustanovováním; osvědčuje, zda lustrovaná osoba byla či nebyla v období od 25. února 1948 do 17. listopadu 1989:
  • příslušníkem Sboru národní bezpečnosti zařazeným ve složce Státní bezpečnosti,
Zákon se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971; od těchto občanů se nevyžaduje předložení lustračního osvědčení, ani čestné prohlášení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Místo občana, který má vykonávat funkci, u níž je lustrační osvědčení požadováno, může žádost o vystavení tohoto osvědčení (dle § 6 odst. 1 zákona) podat organizace, pro kterou občan vykonává nebo bude vykonávat předmětnou funkci.
Oprávněnou organizací pro podání takovéto žádosti je pouze organizace státní nebo organizace s většinovou účastí státu, taxativně uvedená v § 1 zákona.
Oprávněnou osobou pro podání takovéto žádosti je ten, kdo občana do funkce uvedené v § 1 zákona volí, jmenuje nebo ustanovuje.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti na Ministerstvo vnitra.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Ministerstvo vnitra - oddělení personální bezpečnosti a lustrací

Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7 - Letná

tel.: 974 832 058, 974 832 789

e-mail: lustrace@mvcr.cz

Adresa pro písemný kontakt:

Ministerstvo vnitra, P.O.BOX 627, 170 00 Praha 7

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Písemná žádost musí obsahovat:

  • název a adresu organizace,
  • seznam osob, pro které je vystavení lustračního osvědčení požadováno,
  • jméno, příjmení a funkci oprávněné osoby,
  • podpis oprávněné osoby,
  • razítko organizace,
  • údaje o osobě, na kterou je žádost podávána (uvádí se v přílohách k jednotlivým osobám).
K jednotlivým osobám se uvede:
  • jméno a příjmení, příp. titul,
  • všechna dřívější jména a příjmení (i u mužů),
  • datum narození a místo narození,
  • celé rodné číslo,
  • přesná adresa bydliště včetně PSČ.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formuláře žádostí o vystavení lustračního osvědčení jsou k dispozici na internetových stránkách Ministerstva vnitra.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Zákonná lhůta pro vyřízení žádosti je 60 dnů ode dne přijetí žádosti a vystavené lustrační osvědčení je zasláno doporučeným dopisem určeným do vlastních rukou osobě, která byla lustrována.
Osvědčení je lustrovaná osoba povinna předložit zaměstnavateli k nahlédnutí do 30 dnů ode dne doručení.
Zaměstnavatel je o vystavení lustračního osvědčení informován formou vyrozumění.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

23.03.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.