A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Významné projekty Olomouckého kraje

Rok 2016

V roce 2016 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 261.000,- Kč na akci "Výměna oken v MŠ Rakov".

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2017

V roce 2017 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje z dotačního programu podpory kultury v Olomouckém kraji 2017 ve výši 30.000,-Kč na akci:

"Sjezd rodáků a přátel obce Rakov 2017."

V roce 2017 byla ještě poskytnuta individuální dotace na výstavbu požární zbrojnice v obci Rakov od Olomouckého kraje ve výši 163 000,- Kč.

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2018

V roce 2018 byla poskytnuta neinvestiční dotace z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zajištění akceschopnosti
jednotek sboru dobrovolných hasičů obcí Olomouckého kraje ve výši 35 000,- Kč na " opravu požárního automobilu FORD TRANSIT 350M".

V roce 2018 byla poskytnuta dotace ve výši 332 598,-Kč z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zlepšení kvality života venkovských oblasí, zvýšení atraktivity a dostupnosti území obcí se sídlem v Olomouckém kraji ve veřejném zájmu a v souladu s cíli Olomouckého kraje. Dotace je určena na akci" Oprava střechy a zpevněných ploch zázemí výletiště v obci Rakov".

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o spojovací číslo plátce SIPO

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o spojovací číslo plátce SIPO

4. Základní informace k životní situaci

SIPO - služba umožňující plátci SIPO uhrazovat jedním dokladem platby pro organizace, které mají smlouvu uzavřenou s Českou poštou, s.p.

Vydáním písemného dokladu s přiděleným spojovacím číslem vzniká smluvní vztah mezi Českou poštou, s.p., a žadatelem o službu SIPO. Spojovacím číslem je klient SIPO jednoznačně identifikován. Spojovací číslo je výhradně spojeno s osobou žadatele a nelze je převést na jinou osobu (např. při úmrtí, rozvodu apod.).

Slouží například k úhradě:

  • nájemného,

  • plateb za dodávky elektrické energie,

  • plynu,

  • poplatků za rozhlasové a televizní přijímače,

  • telekomunikačních poplatků,

  • předplatného tisku,

  • poplatků za kabelovou televizi,

  • vody,

  • komunálního odpadu,

  • penzijního připojištění,

  • životního pojištění,

  • stavebního spoření,

  • pojištění domácnosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žadatel - tedy osoba, která o SIPO požádá, nebo žadatelem pověřená osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

  • Podejte žádost o přidělení spojovacího čísla na pobočkách České pošty, s.p. Spojovacím číslem jste jako plátce SIPO jednoznačně identifikován.

  • Sdělte toto číslo organizaci, která má uzavřenou smlouvu s Českou poštou, s.p.; seznam takových organizací naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p. Smluvní organizace garantují, že vaše zařazení do SIPO je provedeno s vaším výslovným souhlasem nebo alespoň s vaším vědomím. Smluvní organizace odpovídá jak za oprávněnost, tak za výši předepsané částky. Rušení plateb nebo reklamaci z důvodu neoprávněného předpisu platby do SIPO oznamte vaší smluvní organizaci. Výjimku tvoří platby za rozhlasové a televizní přijímače, jejichž zařazení do SIPO zprostředkuje Česká pošta, s.p., která odpovídá za to, že poplatky budou předepsány v zákonem stanovené výši.

  • Pošta od vás bude měsíčně inkasovat v rámci SIPO předepsané částky ve prospěch zúčastněných smluvních partnerů.

  • Způsob platby:

    • hotovostně - u přepážky nebo u poštovního doručovatele, popř. prostřednictvím samoobslužného zařízení - Poštomat,

    • platební kartou - u přepážky, která je vybavena platebním terminálem,

    • bezhotovostně - zavedení bezhotovostní úhrady plateb SIPO si zajistíte u vaší banky zřízením služby Svolení k inkasu - SIPO; podmínkou je, aby vaše banka měla s Českou poštou, s.p., uzavřenou Smlouvu o bezhotovostní úhradě SIPO; seznam takových bank naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.,

    • jednorázovým příkazem k úhradě - podaným ve vaší bance; pokyny k příkazu naleznete na rubové straně dokladu SIPO nebo na internetových stránkách České pošty, s.p.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Na kterékoliv poště vyplňte formulář "SIPO". Na místě vám bude přiděleno spojovací číslo.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto životní situaci můžete řešit pouze na pobočkách České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

Pouze žadatelem pověřená osoba musí prokázat České poště, s.p., oprávnění jednat za žadatele (např. plnou mocí, ustanovením opatrovníka apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "SIPO" získáte na kterékoliv poště nebo jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Ceník služby SIPO získáte na kterékoliv poště nebo jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaše žádost bude vyřízena na pobočkách České pošty, s.p., bezprostředně po podání žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Spojovací číslo plátce SIPO sdělte organizaci, jejímž jste plátcem a která má uzavřenou smlouvu s Českou poštou, s.p.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.