A picture

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Významné projekty Olomouckého kraje

Rok 2016

V roce 2016 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 261.000,- Kč na akci "Výměna oken v MŠ Rakov".

Vyhledávač firem a služeb

Ziveobce.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2017

V roce 2017 byla poskytnuta dotace z rozpočtu Olomouckého kraje z dotačního programu podpory kultury v Olomouckém kraji 2017 ve výši 30.000,-Kč na akci:

"Sjezd rodáků a přátel obce Rakov 2017."

V roce 2017 byla ještě poskytnuta individuální dotace na výstavbu požární zbrojnice v obci Rakov od Olomouckého kraje ve výši 163 000,- Kč.

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2018

V roce 2018 byla poskytnuta neinvestiční dotace z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zajištění akceschopnosti
jednotek sboru dobrovolných hasičů obcí Olomouckého kraje ve výši 35 000,- Kč na " opravu požárního automobilu FORD TRANSIT 350M".

V roce 2018 byla poskytnuta dotace ve výši 332 598,-Kč z rozpočtu Olomouckého kraje za účelem zlepšení kvality života venkovských oblasí, zvýšení atraktivity a dostupnosti území obcí se sídlem v Olomouckém kraji ve veřejném zájmu a v souladu s cíli Olomouckého kraje. Dotace je určena na akci" Oprava střechy a zpevněných ploch zázemí výletiště v obci Rakov".

Dotace Olomouckého kraje pro rok 2019

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení k zajištění akceschopnosti JDSH obcí Olomouckého kraje z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 500,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Významná výročí obce Rakov v roce 2019 z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 10 000,- Kč.

V roce 2019 byla obci Rakov poskytnuta účelová neinvestiční dotace na Opravu vnitřních a venkovních dlažeb a obkladů kulturního domu Rakov z rozpočtu Olomouckého kraje ve výši 455 000,- Kč.

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

3. Pojmenování (název) životní situace

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

4. Základní informace k životní situaci

Zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, umožňuje právnickým a fyzickým osobám požádat o zapsání jejich sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek (dále též "CES") vedené na Ministerstvu kultury. Po provedení zápisu je sbírka chráněna podle citovaného právního předpisu. Pro jejího vlastníka z toho vyplývají práva a povinnosti.
Centrální evidence sbírek je veřejnosti přístupným informačním systémem, který je zveřejněn na internetových stránkách Ministerstva kultury, na nichž je možné shlédnout všechny platné zápisy sbírek.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zapsání sbírky do CES žádá právnická nebo fyzická osoba, která je jejím vlastníkem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Zašlete písemnou žádost o zapsání sbírky do CES poštou na adresu příslušného úřadu (osobní návštěva není nutná).

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte žádost o zápis do centrální evidence sbírek.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

K podání žádosti slouží tiskopis "Žádost o zápis do centrální evidence sbírek podle § 3 odst. 2 věty druhé a § 17 odst. 2 zákona č. 122/2000 Sb.", jehož vzor je uveden ve vyhlášce č. 275/2000 Sb., kterou se provádí zákon o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (část B).
Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost se vyřizuje v obecné lhůtě a po projednání žádosti v Radě pro centrální evidenci sbírek, která se schází zpravidla 2x ročně.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.